انجام  اولین عمل جراحی در بیمارستان آیت ا.. خاتمی هرات

یزدفردا "اولين عمل جراحي در اتاق عمل بيمارستان آيت ا... خاتمي هرات انجام شد


به گزارش سرویس خبر"واحد دریافت خبر " روابط عمومی :با تجهيز و تكميل اتاق عمل بيمارستان آيت ا... خاتمي هرات و حضور متخصصين جراحي ، بيهوشي و زنان وزايمان اولين عمل جراحي در اين بيمارستان انجام شد


سيد ناصر امامي فرماندار شهرستان خاتم در اين رابطه تصريح كرد با پي گيريهاي انجام شده اتاق عمل اين بيمارستان از منابع مختلفي از جمله از اعتبارات سفر مقام معظم رهبري و منابع استاني تقريبا از ده ماه پيش آماده و تجهيز گرديد كه بدليل عدم وجود پزشكان متخصص تاكنون راه اندازي نگرديده بود و سرانجام با پي گيريهاي شبانه روزي اينجانب و مكاتبات و مذاكرات متعدد و لطف ويژه استاندار محترم و جناب دكتر مير محمدي رياست دانشگاه علوم پزشكي استان پزشكان متخصص زنان وزايمان ، بيهوشي و جراحي دراين بيمارستان مستقر و اولين عمل جراحي با موفقيت در اين بيمارستان انجام گرديد .


وي در ادامه افزود با اسقرار متخصصان در اين بيمارستان كه از خواسته هاي ديرينه مردم بود از اعزام بسياري از بيماران به مركز استان جلوگيري و هزينه هاي زيادي كاهش خواهد يافت و از همه مهمتر بسياري از بيماران بدليل مسافت زياد تا مركز استان جان خود را از دست مي دادند كه با اسقرار اين متخصصين انشاا... شاهد چنين اتفاقاتي نخواهيم بود .


امامي در پايان مشكل فعلي شهرستان در زمينه بهداشت ودرمان را كمبود جا و فضاي بيمارستان آيت ا... خاتمي دانست و اظهار داشت انشاا.... با نظر مساعد مسئولين اين مشكل نيز مرتفع خواهد شد .


یزدفردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا